Opgeven van retourzendingen

Vraagt u bij ons service center het retour-nummer op. Voor een soepele afhandeling moet uw aanvraag voorzien zijn van de volgende informatie, die u kunt terugvinden in uw orderbevestiging/rekening:

Freecom Technologies B.V.

  • Klantnummer
  • Rekeningnummer
  • Betreffend artikelnummer
  • Uw huidige email-adres.

Na ontvangst van uw informatie controleert spot4 GmbH of uw reclamatie terecht is. Indien dit niet het geval is, wordt u van deze afwijzing op de hoogte gesteld. Is uw reclamatie gerechtvaardigd, dan ontvangt u een retourformulier met RMA-nummer.

Pakket terug sturen 

  • Noteert u uw retour-nummer duidelijk leesbaar op het pakket.
  • Verstuurt u het pakket met retourformulier aan spot4 GmbH.

De opdracht wordt verwerkt

Zodra de geretourneerde zending bij ons aangekomen is, wordt deze verwerkt. Op het moment dat het bedrag door ons is teruggestort, of wanneer het artikel is omgeruild, is de retour-procedure succesvol afgesloten.

Mocht u nog vragen m.b.t. de retourzending hebben, aarzelt u dan alstublieft niet om direct contact met ons op te nemen.

Hierbij wijzen wij erop dat de in de voorafgaande leden genoemde regelingen geen voorwaarden zijn voor de doeltreffende uitoefening van het herroepingsrecht.

Belangrijke opmerking: Mocht u uw aankoop met creditcard hebben betaald, dan wordt de terugboeking op de rekening van uw creditcard gestort. Afhankelijk van de creditcardmaatschappij kan het tot vier weken duren tot de creditering op uw rekening zichtbaar is. Het kan ook voorkomen dat de creditering niet op hetzelfde rekeningafschrift, maar pas op het eerstvolgende te zien is.

Het retour-service center (info@spot4.de)

spot4 GmbH
Peter-Sander-Straße 13
DE-55252 Mainz-Kastel

Contact:
Phone: +49 (0) 6134 5556495 (Mo. - Fr., 8:00 - 12:00 Uhr, 14:00 - 17:00 Uhr)
Fax: +49 (0) 6134 5556497
Email: info@spot4.de

Geschäftsführer:
Dieter Wandelt

Legal venue:
Wiesbaden HRB 21570
Ust.-Id Nr. DE814232844